Меню

Що таке реклама, що таргетує?

SMM | Таргет | Веб розробка | Google реклама

Що таке реклама, що таргетує?

Новина опублікована: 20.12.2022

Що таке реклама, що таргетує?

Таргетована реклама – це специфічний вид реклами, яку бачить у соцмережах ваша цільова аудиторія. Для націлювання використовується інформація зі сторінок користувачів і результати внутрішнього аналізу їх поведінки.

Алгоритми соцмереж визначають інтереси, які не були вказані в профілі, аналізуючи підписки на спільноти, лайки і репости, а також перегляди відео і інші микродействия в співтовариствах. Завдяки такому обсягом даних таргетинг стає максимально точним. Вашу рекламу бачить тільки зацікавлена аудиторія, що дозволяє збільшити ефективність просування і значно економити бюджети.

Види таргетованої реклами в соціальних мережах

Практично кожна соцмережа надає можливості таргетованої реклами, але найпопулярніші з них – це Facebook і Instagram.

Таргетована реклама в Facebook

Ця соцмережа відмінно підходить для пошуку клієнтів серед найбільш платоспроможної аудиторії від 25 до 50 років. Цей сегмент відмінно реагує на контент, який вважає корисним собі або друзям. Це виражається в лайку, репостах і коментарях користувачів. Завдяки такій активності ваша реклама може отримати додатковий охоплення за рахунок умовно безкоштовної аудиторії, яка побачила репост або коментар друзів у своїй стрічці і також зацікавилася.

Таргетована реклама в Фейсбук надає великі можливості онлайн-бізнесу. Штучний інтелект аналізує реакцію користувачів на рекламні пости і зосереджується на показах тільки тим користувачам, які з більшою ймовірністю стануть вашими клієнтами. Такі кампанії добре працюють навіть з невеликими бюджетами. Алгоритм швидко навчається і здатний швидко знаходити потенційних клієнтів.

Таргетована реклама в Instagram

Головна відмінність від Facebook полягає в аудиторії, в тому як вона використовує Instagram, в якому форматі споживає контент. У більшості випадків аудиторії перетинаються, але в Instagram більш активні користувачі до 30 років.

Такі користувачі відмінно реагують на яскраву, красиву рекламу, яка виділяється на тлі решти вмісту креативом і відчуттям стилю. Але це не означає, що через Instagram не можна рекламувати і звичайні товари. Для успішного просування потрібен інший підхід до аудиторії. При створенні таргетованої реклами в Instagram ми враховуємо ці фактори, створюючи банери і відео помітними, трендовими і інформативними.

Які проблеми вирішує налаштування таргетованої реклами


    збільшення продажів – завдяки сегментації можливо звузити таргетинг і запропонувати саме те, що може зацікавити цільову аудиторію;
    залучення мотивованого трафіку – заохочення користувачів за виконання цільових дій за допомогою акцій, знижок, промо-кодів;
    генерація лідів – збір даних користувача, які потім можна використовувати, наприклад, для розсилання;
    формування і зростання впізнаваності бренду – ознайомлення більшої кількості потенційних клієнтів з вашим магазином або новим продуктом.

Що ми пропонуємо

З допомогою добре розробленої стратегії ми допомагаємо досягти необхідного результату і сформувати бачення бренду в цільової аудиторії. Це реалізується через ряд кроків:


1. Детальна розробка медіаплану з урахуванням цілей і завдань, які необхідно вирішити. На цьому етапі можна спрогнозувати приблизну вартість залучення клієнта і наявний обсяг ринку, щоб кампанія ефективно працювала на вашу цільову аудиторію;


2. Налаштування відстеження конверсій на сайті для контролю якості та оптимізації кампаній;


3. Сегментація аудиторії для створення максимально привабливого пропозиції. Аналіз окремих груп користувачів для визначення, який із сегментів найкраще здійснює цільове дію і є основним;


4. Розробка клікабельних креативів для оголошень, які будуть максимально розкривати суть пропозиції і враховувати особливість аудиторії, на яку таргетує реклама;


5. Створення рекламних кампаній різних типів: на трафік, конверсії, продажу, залучення і т. д. Допомогу з визначенням виду рекламної кампанії і підбором оптимального міксу;


6. Контроль і оптимізація рекламних кампаній, перерозподіл бюджету в бік більш ефективних, фокус на аудиторії, найкраще реагує на вашу пропозицію;


7. Аналіз виконаних робіт в Google Data Studio, Google Spreadsheets або документі Word. Опис етапів робіт, результатів і пропозицій на наступний рекламний період;

Висновки

Реклама в соціальних мережах – це хороша можливість спілкуватися з клієнтом на зрозумілій для нього мові. При правильній стратегії вона приносить значні результати і може стати основним чинником підвищення впізнаваності вашого бренду.

Замовте таргетовану рекламу в соцмережах, залишивши заявку на нашому сайті.

Читайте інші наші новини

Професійна безкоштовна консультація.

Нашим фахівцям можна довіряти!

Чим ми кращі за конкурентів

  • Орієнтовані на результат
  • Ставимо перед собою чіткі завдання
  • Повністю поринаємо в бізнес клієнта
  • Завжди готові до нестандартних завдань

Замовити дзвінок

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб ваше користування сайтом було зручнішим.
Дізнатися більше про файли cookie та з Політикою використання cookies. Натискаючи ОК, ви погоджуєтесь з нею.